nestandartiniai gaminiai  
LT EN RU

   

 

 
 
 
Straipsniai » Kaip pagaminti plakatą, kuris veiksmingai dirbtų Jums?
 

Reklaminis tentas yra puikus reklaminis būdas pasiekti kuo platesnį Jūsų pirkėjų tikslinį segmentą. Tačiau ir pakabintas į patį geriausią reklaminį plotą tentas gali veikti atvirkščiai ir tiesiog tuštinti Jūsų kišenę. Kaip ir minėjome reklaminis tentas pasiekia didelę pirkėjų auditoriją, tačiau trumpalaikis plačiaformatės spaudos reklamos poveikis (5-7 sekundės) reikalauja laikytis griežtų taisyklių kurias yra verta žinoti maketuojant Jūsų reklaminį tentą.

 
„Kuo daugiau“ nereiškia kad pirkėjas sužinos kuo daugiau apie Jūsų prekę ir ją įsimins, išskirs. Auksinė lauko spaudos taisyklė: “Reklaminio tento paprastumas“. Būtent „paprastas“ ir lakoniškas sprendimas suteikia reklaminiam tentui veiksmingumo.
 
Kaip taisyklė didelio formato spaudos reklamoje yra tikslinga naudoti tik vieną vaizdą ir tik keletą žodžių. Kaip neatrodytų keista, bet tokios reklamos maketavimas - sunkiausia užduotis. Sunkiausia „suspausti“ visą informaciją apie produktą ar įmonę ir atrinkti reikiamą. Galėtume patarti drąsiai naudoti asocijacijas (vaizdines, spalvines, žodines)
 
Plakatuose neturi būti smulkių ar sudėtingų vaizdų. Kai mūsų klientai pradeda vardinti ką jie nori pamatyti savo reklaminiame tente mes visada patariame „nesismulkinti“. Reikia „išmesti“ iš maketo visas nereikalingas detales ir fokusuoti savo dėmesį į pagrindinę idėją. Todėl yra sakoma, kad lauko spauda - tai ne tik didelio formato spauda, bet ir didelių idėjų spauda.
 
Iš pradžių atsiranda idėja, po to yra sprendžiami jos „įgyvendinimo“ techniniai uždaviniai.
 
Pagrindinių plačiaformatės spaudos maketavimo taisyklių žinojimas padeda efektyviai pateikti Jūsų idėjas lauko spaudoje. Daugelyje atvejų reklaminio tento maketavimas vyksta pagal tam tikrą planą.
 
Pagrindinis akcentas teikiamas pagrindiniam vaizdui. Jis turi būti maksimalaus dydžio. Pagrindinis vaizdas, jo jėga, nuotaika, derinamumas, lemia reklaminio tento sėkmę, ar ji įsimins, pamatys, atkreips dėmesį.
 
Reklama - tai asociativus, vaizdinis mąstymas. Kad reklaminis vaizdas turėtų sėkmę jame turi būti „vizualinė intriga“ kuri yra susijusi su reklamuojamu produktu ar įmone.
 
Reklaminio tento tekstas - tai turi būti žodžių ir vaizdo junginys. Turėti ryšį tarp žodžio ir vaizdo. Šūkis turi papildyti vaizdą. Kai žodžiai yra palaikomi vizualiai, jie intensyviau veikia klientą, lengviau įsimena. Maksimalus žodžių junginys neturi viršyti 7 žodžių. Pageidaujama, kad didelio formato spaudos reklamoje nebūtų daugiau nei 5 žodžiai. Aiškiai skaitomą šriftą, kuris išsiskiria pagrindiniame fone, galima perskaityti iš didelio atstumo.
 
Naujoviškos kompiuterinės programos ir technologijos leidžia realizuoti neįtikėtinas dizaino idėjas. Bet nereikia pamiršti, kad plakato maketas turi atitikti technologinės įrangos galimybės ir turėti galimybę kelis kartus padidinti suprojektuotą vaizdą.
 
Turi nemaža reikšmę spalvų kombinacijos. Išradingiausios idėjos ir originaliausias dizainas gali būti visiškai neveiksmingi jeigu bus netinkamai parinkta maketo spalva. Spalvų pagalba galima akcentuoti tam tikrą informaciją.  Spalvų paskirstymui reikalingas tikslingas baltos ir kitų spalvų balansas. Nereikia vengti baltos spalvos, balta spalva priduoda lengvumo, erdves.
 
Taip pat kartais yra naudinga ir kitokia nuomone: plakatas turi parduoti Jūsų prekę ir tam kad pasiekti šį tikslą kartais naudinga atsisakyti maketavimo standartų ir eiti priešingu keliu.
 

 www.frezex.lt